Inlägg: 2959455
Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: Två. Jag godkänner inte bortdömningen av Bellows smällkaramell.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Tyckte verkligen synd om Bellows när målet dömdes bort. Hans familj var på matchen och man unnade de att se grabben måla.
+ 15
Sv: A proposito de nada
Ska se om två sista perioderna nu. Då slipper man vara lika nervös och kan se mer detaljer