Inlägg: 2959886
Sv: A proposito de nada
Gavve: Färjestad förstärker också. Kommer bli kanontufft om platserna 5-6. Iofs inte en strid som vi kommer vara involverade i så länge inte vi ser förändringar i trupp eller ledartrio.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Spelarmarknaden är ju stendöd.. Det säger det mesta när HV anmält intresse hos både Robert Rosén och Dick Axelsson… Så klart roligt för ”hugg å slå” att få hem Tomasek. Det är ju som om vi skulle få hem Chucky eller Soda, då han har kontrakt med dom.
Sen har ju ”hugg å slå” spelare en historik av att vända hem från NA efter max 1 säsong med svansen mellan benen.. Måste vara något med vattnet i Karlstad…
Sen har ju ”hugg å slå” spelare en historik av att vända hem från NA efter max 1 säsong med svansen mellan benen.. Måste vara något med vattnet i Karlstad…
+ 3