Inlägg: 2959940
Sv: A proposito de nada
Jugge: Detta är inget problem Brynäs drabbas av . Våra spelare blir kvar på andra sidan i många år ..ryggsäckarna fbk får tillbaka sina efter max en säsong . Längre klarar dom inte hockeyn over there .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fan, Modo är så otroligt dåliga nu att man inte ens kan/behöver gnabbas med dem. Kul för LP att han slapp det där.
+ 3