Inlägg: 2960303
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Snyggt av Clara
Viktigt att hålla första målet borta o ge oss chansen i matchen.
Men i denna match skulle jag önska mer bryta in på mål av forwards och passningsspel som tvingar målvakten att flytta på sig stolpe till stolpe när de kommer in i anfallszon och skjuter.
Och att de slutar vända om i båga då de går över blå utan man fyller på i anfallet framåt direkt
Viktigt att hålla första målet borta o ge oss chansen i matchen.
Men i denna match skulle jag önska mer bryta in på mål av forwards och passningsspel som tvingar målvakten att flytta på sig stolpe till stolpe när de kommer in i anfallszon och skjuter.
Och att de slutar vända om i båga då de går över blå utan man fyller på i anfallet framåt direkt
Sv: A proposito de nada
Med tanke på diskussionen om divings, kan man direkt se att det är lite skillnad på Frölundas och Skellefteås vilja att hålla sig på benen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: och igen 🤩
Tycker Larsson har det där fina glidet i skridskorna idag. Tror han gör en dundermatch.
Tycker Larsson har det där fina glidet i skridskorna idag. Tror han gör en dundermatch.