Inlägg: 2960320
Sv: A proposito de nada
Fy fan vilka svanar grabbarna från gruvan är. Har vart 3-4 solklara förstärkningar/filmningar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: "Fy fan vilka svanar grabbarna från gruvan är. Har vart 3-4 solklara förstärkningar/filmningar."
Ja inte anstränger de sig direkt för att hålla balansen inte. Avskyr Skelle lika mycket som jag i smyg beundrar Frölunda.
Ja inte anstränger de sig direkt för att hålla balansen inte. Avskyr Skelle lika mycket som jag i smyg beundrar Frölunda.
+ 1