Inlägg: 2960484
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: han har nog någon lite känning i och med hans frånvaro mot Timrå och att han knappt spelat PP idag.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: märks att du inte kan hockey....han ligger rätt i banan..tekar bra...kan minska trycket genom smarta passningar..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nej, veteraner har det lite tufft. Antingen behöver gubbarna träna hårdare eller käka mindre