Inlägg: 2960496
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Lapparna har ju varit bästa Brynässpelare genom tiderna. Stigge, Börje, Virvelvinden från Vuollerim osv 😄
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Smarta utvisningar idag.. tappar allt momentum.
Som sagt.. tappar allt momentum efter hjärndöda 2or. Speciellt mot SAIK. Tidsnog ringer det.
Dålig match! Dom bärande är kassa idag.. lindblom, silver, bäckis, rödin. Enda som är bra och visar attityd av dom gamla rävarna är ju Larsson.
---
En sak jag lagt märke till.
Alla svenska backar förutom Tömmernäs som kommer från NLA är ju fan klappkassa:
Borgman
Hansson
Djuse
Djoos
Lennström
Carlsson
Holm
Som sagt.. tappar allt momentum efter hjärndöda 2or. Speciellt mot SAIK. Tidsnog ringer det.
Dålig match! Dom bärande är kassa idag.. lindblom, silver, bäckis, rödin. Enda som är bra och visar attityd av dom gamla rävarna är ju Larsson.
---
En sak jag lagt märke till.
Alla svenska backar förutom Tömmernäs som kommer från NLA är ju fan klappkassa:
Borgman
Hansson
Djuse
Djoos
Lennström
Carlsson
Holm
+ 1