Inlägg: 2960510
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Så blött så man kräks, STÅ-Hockey är visst Brynäs senaste skapelse.
Larsson ska vara allan ballan istället för att spela enkelt efter ett långt byte i egna zonen.
Så tack Larsson för ditt agerande.
Snart 3-1 i efterdyningarna.
Larsson ska vara allan ballan istället för att spela enkelt efter ett långt byte i egna zonen.
Så tack Larsson för ditt agerande.
Snart 3-1 i efterdyningarna.
Sv: A proposito de nada
Där hade en hägg icing vart bra, jävla kladdande med pucken.
Vart fan är Norlinder? Vet att han var på isen. Men syntes inte till på reprisen
Vart fan är Norlinder? Vet att han var på isen. Men syntes inte till på reprisen
+ 1