Inlägg: 2960530
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Det är ganska rejäl klasskillnad… Brynäs ser ut som nåt jippo veteranlag. Sorgligt.
Alcen är nöjd.
Alcen är nöjd.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Alltså, ärligt jag tycker att hitintills så är det en av de bättre matcherna vi har spelat. Nästan AIK spelar väldigt bra, som det är just nu så kan det gå åt vilket håll som helst, enligt mig iallafall.
Vilket jag inte hade trott innan matchen skall tilläggas.
Vilket jag inte hade trott innan matchen skall tilläggas.