Inlägg: 2960543
Sv: A proposito de nada
Farsang: Ska bli intressant att höra om vad Brynäs spelare alt tränare säger i intervju strax. Typ "Vi måste hålla I pucken, vara mera desperata och inte fuska, bla, bla,..."
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Stor skillnad mellan botten och toppen, går lite för fort för gubbarna ikväll. Ett mål upp så nog finns chansen trots allt.
+ 1