Inlägg: 2960624
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: ”För ett halvår sedan var Brynäs ruskigt spelskickliga, sylvassa på kontringsspelet och väldigt svårslagna.”
Vad konstigt, för där och då var ju allting också skit enligt dig.
Vad konstigt, för där och då var ju allting också skit enligt dig.
+ 2
Sv: A proposito de nada
munkas: två unga anledningar, tappen av
Katten och CED men givetvis finns det fler anledningar…
Katten och CED men givetvis finns det fler anledningar…
Sv: A proposito de nada
munkas:
Höga förväntningar internt i truppen trots färre backverktyg i verktyglådan skapar ett haltande och frustrerat spel?
Höga förväntningar internt i truppen trots färre backverktyg i verktyglådan skapar ett haltande och frustrerat spel?
Sv: A proposito de nada
munkas: Inställning, förändringar i truppen, andra lag har ju analyserat oss, vissa spelare har inte kommit upp i någorlunda normal nivå, specialteams, målvakter, coacher mm
+ 2
Hur fan kan precis alla parametrar gå käpprätt åt helvete på så kort tid?