Inlägg: 2960705
Sv: A proposito de nada
Honken72: Har sagt det förr, säger det igen. Skellefteå är det enda lag i ligan som systematiskt förstärker och filmar i nästan varje situation… Hela laget. Det är ett inbyggt beteende i klubben…
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Det lönar ju sig då det sällan döms för diving. Fler och fler lag kommer att anama det då det ger uppenbara fördelar.
+ 1