Inlägg: 2961000
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vi har en sportchef (eller två enligt dom själva) men han har en tendens att gå upp i rök när det går emot.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Han älskade kameran och media när det gick ..Nu har det gått skit sen säsongsstart . Då har han gömt sig . Stuckit upp skallen i sanden bågon gång å skrikit . Det kommer nyförvärv . Bara för å tysta fansen . Sen kör han ner skallen igen eller var han nu gömmer sig .
+ 4