Inlägg: 2961602
Sv: A proposito de nada
#33: Ovädret till trots ska det väl mycket till för att en SHL-match ska ställas in? Dessutom tas väl dom mest kraftfulla varningarna bort ifrån Gävle ikväll. Jag förutsätter att Luleå åker buss/flyg till Gävle och anländer redan idag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ante08: Är väl bara att Luleå lämnar walk over om dom är bekymrade över äkta vinterväder. 😀
+ 3