Inlägg: 2961758
Sv: A proposito de nada
Mattson: Ekonomisk kris i Mora och SSK, kan vi fixa någon därifrån tror ni? Norbe?Markus Karlström?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Hoppas Hudik kan få lite flyt där. Deras tur nu att harva in lite luck!
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: För övrigt är ssk:s ekonomiska kris bara på pappret. Dom fortsätter satsa mot SHL.
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Norbe har sett riktigt bra ut i allsvenskan. Sämre i år som resten av laget. Och som vanligt omöjligt att veta hur han skulle funka i SHL. Men du får nog 4 Norbe för en Witowski.
+ 1