Inlägg: 2962157
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Det hade inte du heller gjort om det var Brynäs som fick målet bortdömt. Eller jag om det var Modo ;)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zource: "Det hade inte du heller gjort om det var Brynäs som fick målet bortdömt. Eller jag om det var Modo ;)"
Vi vet hur domarna fungerar i SHL. Såg du inte Lindbloms mål som dömdes bort häromdagen? Var lika larvigt.
Vi vet hur domarna fungerar i SHL. Såg du inte Lindbloms mål som dömdes bort häromdagen? Var lika larvigt.