Inlägg: 2962181
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: "Shinnimin, hockeys Ronaldo när det gäller filmningar"
Tycker hela Fuleå ramlar ganska enkelt. Över hela banan. Fuskare hela gänget är dom.
Tycker hela Fuleå ramlar ganska enkelt. Över hela banan. Fuskare hela gänget är dom.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Norlinder, tappar alltid puck mör han driver upp på det sättet. Bättre han bara dumpar ner så slipper vi spelvändningar mot oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Kan inte bestämma mig för vilket lag som filmar mest. Var inne på att Skellefteå gått om Luleå. Men det vette fan ändå.
+ 1