Inlägg: 2962201
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: De fortsätter filma eftersom det funkar. Domare blåser bara när man lägger sig ner, och både Skelle och Fuleå simmar rätt mycket under matcherna.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Exakt så! Grymt tragiskt att spelare ramlar och förstärker för att de ska blåsa utvisning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: typiskt rönnberg....ALLTID försvara mv men inte när det gäller Brynäs....
Dryg typ!!
Dryg typ!!
+ 3