Inlägg: 2962249
Sv: A proposito de nada
Det ska vara jubileum varannan match och en massa annat larv. Någons moster firar 500 matcher, en annan har varit i klubben under 5 år. Kanske fokusera på sporten istället?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ME88x: det är lite så när man är en anrik förening som Brynäs är, där andra klubbar kan bara drömma om att ha vår historia. Var stolt istället.
Sv: A proposito de nada
ME88x: "Vissa kommentatorerna" bara hatar Brynäs. Men det kanske är dags för Huge att ingripa och tala om för herrar och damen att det är yrkesmän som dömer och kan bättre?
+ 5
Sv: A proposito de nada
Djup analys av Luleås bortdömda mål. Nån som kommer ihåg samma genomgång av Lindbloms bortdömda mot Örebro?
+ 6