Inlägg: 2962704
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Far åt helvete vilken skön och hyperviktig seger, skål på er brynäsare och ni som ska köra hem från matchen, kör försiktigt!
+ 7
Sv: A proposito de nada
En jobbig match igen, en bergodalbana i känslor. Men vi vann och livet känns bra igen. Skåål på er och en trevlig fortsatt lördagskväll
+ 2
Sv: A proposito de nada
bobby gör en riktigt bra match idag.. hackat mycket på hägg.. tycker inte han håller måttet men idag gör han det bra, riktigt bra fysiska närkamper.. fortsätt så..
+ 2
Tja, de är ju faktiskt experter i ämnet.
Lite glad nu också att topplocket går på Brutal-Sven i Luleåboken! En bra dag!