Inlägg: 2962726
Sv: A proposito de nada
parks: Ja, idag var Hägg bra. Fina tacklingar och inte så många fadäser med pucken. Till och med den kräsna gubben bredvid mig gillar hans insats.
+ 24
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
När Hägg och tränarna inser att det är såhär han SKA spela och inte försöka vara någon sorts tvåvägs-back. Då kommer Hägg vara en stor tillgång, särskilt i slutspel.
När Hägg och tränarna inser att det är såhär han SKA spela och inte försöka vara någon sorts tvåvägs-back. Då kommer Hägg vara en stor tillgång, särskilt i slutspel.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi fick en sargreklam med shinnimin på. Tror nämligen han sitter kvar än :)
+ 11