Inlägg: 2962736
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Haha, varför tycker studion att det ska vara mål på Luleås bortdömda, han står ju på målvaktsklubban. Ensidigheten påminner om finalserien...
+ 10
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: "Haha, Omark ska alltid grina om något."
Gammgubben är slut. Spelar för pensionspengarna numera. Gjorde han nåt av betydelse idag förutom tog upp en plats för en junior?
Gammgubben är slut. Spelar för pensionspengarna numera. Gjorde han nåt av betydelse idag förutom tog upp en plats för en junior?
+ 3