Inlägg: 2962783
Sv: A proposito de nada
Ganska komiskt på text tv:n ser jag nu på brynäs första mål... mål silverberg assist shinnimin/allard 🤣🤣
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
parks: Kul att vara i Luleå forum, alla mina jobbiga kommentarer som sved plockades bort... Mina kommentar handlade aldrig om att håna Luleå utan det handlade om Shinnimins filnningar. Inget lag vill ha en spelare som vinner matcher på filmningar får jag väl hoppas....
+ 2