Inlägg: 2962887
Sv: A proposito de nada
Horace76c: På den första reprisen såg det tveksamt ut, men på den andra från en annan vinkel var det ganska tydligt att klubban tar i ansiktet. Så illa som Shinnimin ville få det till att det var var det dock inte.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff:
Ah, då såg nog jag bara första reprisen.
Lägg på det avstånd, tveksam kvalitet på jumbotronen och dålig syn😂
Ah, då såg nog jag bara första reprisen.
Lägg på det avstånd, tveksam kvalitet på jumbotronen och dålig syn😂
+ 1