Inlägg: 2963242
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr:
Hmm, nu när jag såg klippet magr la ut så måste jag ändå erkännanarr att det där är ett ok "hockeymål".
Oavsett hur mycket jag ogillar Shinimin så anser jag nog att han oavsiktligt kliver på klubban och egentligen inte har någon utstuderad tanke att ha kvar den.
Med det sagt tycker jag även linbloms mål var lika mycket (om inte mer) hockeymål.
Vi får nöja oss med 1-1 i bedömningar.
Hmm, nu när jag såg klippet magr la ut så måste jag ändå erkännanarr att det där är ett ok "hockeymål".
Oavsett hur mycket jag ogillar Shinimin så anser jag nog att han oavsiktligt kliver på klubban och egentligen inte har någon utstuderad tanke att ha kvar den.
Med det sagt tycker jag även linbloms mål var lika mycket (om inte mer) hockeymål.
Vi får nöja oss med 1-1 i bedömningar.
Sv: A proposito de nada
magr: Lindbloms (eg. Bellows) bortdömda mål är en större gåta. Rönnqvist kommer aldrig nämna det.
Bara märkligt att t.o.m. Brynäsare fokuserar mer på motståndarnas bortdömda mål.
Bara märkligt att t.o.m. Brynäsare fokuserar mer på motståndarnas bortdömda mål.
+ 3
Sv: A proposito de nada
magr: ”Jag var på plats, kunde inte höra vad domaren sa i högtalarna.”
Exhibit A: Domarna bedömde att luleåspelaren störde Clara och dömde bort målet.
Exhibit B: Domarna förklarade i intervju att de efter videobedömning bedömde att luleåspelaren störde Clara i målgården (vilket tveklöst bevisades av film).
Rönnqvist & co är INTE facit!
Exhibit A: Domarna bedömde att luleåspelaren störde Clara och dömde bort målet.
Exhibit B: Domarna förklarade i intervju att de efter videobedömning bedömde att luleåspelaren störde Clara i målgården (vilket tveklöst bevisades av film).
Rönnqvist & co är INTE facit!
+ 2
Jag var på plats, kunde inte höra vad domaren sa i högtalarna.