Inlägg: 2963269
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sen lördagsmatch brukar betyda att den ses i efterhand för husfridens skull. Så också ikväll. Men nu har jag nyss sett klart matchen.
Oerhörd skön vinst och sköna 3p när Fuleå, aka Hollywood är på besök. Klubborna i Norrbotten måste smörjas in med oerhörda mängder glidmedel inför match iom att så många spelare i laget har så svårt att hålla i klubban. Det var likadant i finalspelet och likadant nu, tragiskt att se.. Finns ju, numera, ett antal spelare i det laget som man inte har så mycket övers för om man uttrycker sig snällt. Så oerhört skönt när vi skickar hem dom igen utan poäng…
Oerhörd skön vinst och sköna 3p när Fuleå, aka Hollywood är på besök. Klubborna i Norrbotten måste smörjas in med oerhörda mängder glidmedel inför match iom att så många spelare i laget har så svårt att hålla i klubban. Det var likadant i finalspelet och likadant nu, tragiskt att se.. Finns ju, numera, ett antal spelare i det laget som man inte har så mycket övers för om man uttrycker sig snällt. Så oerhört skönt när vi skickar hem dom igen utan poäng…
+ 10
Anledningen till att detta diskuteras mer än Bellows mål är ju att det går att se tydligt att det finns en liten kontakt någon centimeter innanför målgården. I mina ögon obetydlig, men ändock. Domare Sjöqvist väljer att gå på den linjen, case closed.
Detta är ju lite skillnad, mer oklarheter i vad som gäller.