Inlägg: 2963438
Sv: A proposito de nada
Jonjo: Klart det vore omöjligt att slippa betala delar av Witkowskis perversa kontrakt, men att få in en spelskicklig back som Hunt vore ett stort steg i rätt riktning tror jag. Finns noll behov för Witkowskis egenskaper nu när Bertilsson är tillbaka.
+ 12
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Glasklart att vi borde gå för Brad Hunt. En spelartyp vi behöver helt enkelt. Skiter ifall han är 19 eller 41. Men jag har inte några större förhoppningar att vi ens försöker landa honom.
+ 9