Inlägg: 2963463
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Håller med, hade vi råd med 249 tkr för en Witkowski har vi väl råd med Hunt, eller.....
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Tänk om vi hade kunnat spara dom pengarna och lagt på en spelartyp som Hunt istället. Synd att Alcén verkade ha fullständig panik där, vi hade ju trots allt Vesel som gjort ett fullgott jobb som vikarie på backplats.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Här sitter ni och önsketänker om nyförvärv när serien snart är på sin slutspurt! 😝