Inlägg: 2963654
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Synd för Timrå att ingen av de här killarna kommer att spela för Timrå när de är färdiga spelare.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Hörde idag ett löst rykte.
Brynäs och LHC snackar om en trade mellan Jack Kopacka VS Ty Rattie. Dock kommer isf Brynäs behöva betala slantar emellan. Då Ty har en rätt mycket högre lön.
Men rätt intressant endå. Kanske kan bli den rightare som Bäckis saknar i PP i höga slottet.
Hörde idag ett löst rykte.
Brynäs och LHC snackar om en trade mellan Jack Kopacka VS Ty Rattie. Dock kommer isf Brynäs behöva betala slantar emellan. Då Ty har en rätt mycket högre lön.
Men rätt intressant endå. Kanske kan bli den rightare som Bäckis saknar i PP i höga slottet.
+ 5