Inlägg: 2964993
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja det höll ju på att bli ett bra läge för oss, så de blåste av…
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Exakt, Rödin ren i slottet. Ett tredje mål hade ju gjort det svårt för domarna att jämna ut det...
Sv: A proposito de nada
Vi spelar riktigt stabilt och stressar växjö enormt. Synd att domarna ska göra en förbannad bara
+ 5