Inlägg: 2965297
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Att DIF skulle tappa har ju bara varit en tidsfråga. Man ligger inte topp 6 med -25 i målskillnad, och med spelet de har överlag... Nej, 9-10 på sin höjd.
Stabil match igår, trist för Källgren att inte få mer hjälp vid första och vad han nu gjorde vid andra... Förhoppningsvis slipar han bort det under kommande matcher.
Berra börjar komma tillbaka i form också, hans spel inför första målet är exakt vad vi saknat på backen den här säsongen. Stark i eget sarghörn, vinner puck och lyckas spela sig loss för att direkt sätta igång en spelvändning. I mina ögon värt lika mycket applåder som Trivignos backcheck förra matchen.
Nu vill jag se en vinst på torsdag, och inte att vi gör som vi brukar efter två vinster - Klappar ihop totalt.
Men dessvärre förbereder jag mig på det sistnämnda...
Stabil match igår, trist för Källgren att inte få mer hjälp vid första och vad han nu gjorde vid andra... Förhoppningsvis slipar han bort det under kommande matcher.
Berra börjar komma tillbaka i form också, hans spel inför första målet är exakt vad vi saknat på backen den här säsongen. Stark i eget sarghörn, vinner puck och lyckas spela sig loss för att direkt sätta igång en spelvändning. I mina ögon värt lika mycket applåder som Trivignos backcheck förra matchen.
Nu vill jag se en vinst på torsdag, och inte att vi gör som vi brukar efter två vinster - Klappar ihop totalt.
Men dessvärre förbereder jag mig på det sistnämnda...
+ 6
Sv: A proposito de nada
IronKrook: 2 poäng upp och 1 poäng ner. Tajt som sjutton, varje match är oerhört viktig.
+ 1
Bara två poäng från sjätteplatsen. Häromveckan var vi åtta pinnar efter dansbandet från Karlstad.