Inlägg: 2967753
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
2 poäng iaf det sämsta med att vi lyckades vinna idag är att tränartrojkan lär bli kvar!
Bitter vinst!
Bitter vinst!
Sv: A proposito de nada
Puh, så jävla skönt. Fatta hur kassa Lhc är när vi bjuder på 3, vaskar pp i ot, har 78% i räddningar och har typ 5 i ramen.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: yeeeeees, vänner
Såg som sagt sista 11 min men efter lite scrollande var LHC:s poäng ett rån där första var katastrof, korrekt?
Såg som sagt sista 11 min men efter lite scrollande var LHC:s poäng ett rån där första var katastrof, korrekt?
+ 2
Sv: A proposito de nada
bra Clara lite upprättelse, han är ung vi lär fortsätta hoppas på att han tar kliv
+ 5