Inlägg: 2969530
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Man kan tolka det som man vill men jag låter bli att skriva var väl det jag menade.
Sorry att du tog det på fel sätt.
Man kan tolka det som man vill men jag låter bli att skriva var väl det jag menade.
Sorry att du tog det på fel sätt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Man kan tro att kvällens huvudmatch är Färjestad matchen.
Är det inte snack om Ivar Stenberg tamme fan hela tiden. Så ska det snackas om FBKs jävla tränar kaos. Eller HVs jävla sportchef haveri.
Bedrövliga TV4!!!
Är det inte snack om Ivar Stenberg tamme fan hela tiden. Så ska det snackas om FBKs jävla tränar kaos. Eller HVs jävla sportchef haveri.
Bedrövliga TV4!!!
+ 2
Alltså seriöst, vad vill du med tweeten?
Varför inte bara skippa att skriva om du inte ska skriva, varför skriva ett meddelande till alla om detta?
Du tror alltså på allvar att alla härinne kommer att sitta och vänta på din analys ikväll?
Eller är det någon form av guldstjärna du vill ha för din fantastiska förmåga att visa oss Brynäsare respekt vid en eventuell Leksandsvinst?