Inlägg: 2973024
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bra tänkt med 33, 28 o 19 men 33 måste ju stå på andra sidan centrumlinjen för att få lite förflyttning på målvakten. Där kan han ju typ stå utan för målgården utan att oroa sig för 33
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Absolut. Saklig kritik är en sak, att skriva att Alcén är en idiot och andra elaka ord är en helt annan sak. Rätt säker på att de flesta förstår skillnaden. Att en del Brynäsare väljer att hoppa på just Bäckis tycker jag är väldigt tråkigt.
+ 7
Håller med dig, fy fan vad vissa ”supportrar” spyr galla över Alcen, enskilda backar, osv osv..