Inlägg: 2973094
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
aplusb: Jag skulle säga att Källgren var riktigt bra igår. Räddade straff o grejer. Kassen han släppte var en retur på redan en bra räddning som en back gärna hade fått slå bort. Men det gäller ju att vara bra många matcher på raken, och det har han inte visat ännu.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Wow, det här vore ju en jättegrej.
Länkar:
Brynäs planerar superbygge på Gavlehov ? Gefle DagbladBrynäs IF söker om planbesked för att utveckla Monitor ERP Arena
Brynäs planerar superbygge på Gavlehov ? Gefle DagbladBrynäs IF söker om planbesked för att utveckla Monitor ERP Arena
+ 7
Jag säger att 93,3% i räddningsprocent inte säger mycket - Jag säger inte alls att det är dåligt eller "dissar" det som du säger. Jag frågade uttryckligen om han var bra, eftersom räddningsprocent kan vara totalt missvisande - Framförallt i matcher där man kan anta (eftersom jag inte har sett matchen, vilket jag skriver) att känslan hos ett eller båda laget att resultatet är rätt givet.
Ska jag nämna något som jag inte tycker är speciellt begåvat inkluderar det bland annat att lägga ord i munnen på någon, framförallt när det är i skrift och vem som helst kan läsa vad som skrivs.