Inlägg: 2985226
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Hittade på nätet att han gjorde 13 matcher i Brynäs med en räddningsprocent på 89,6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Färvåmsmsvärt hög räddningsprocent måste jag säga. Jag vill minnas att han var klappkass.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Han kom in när Sandström och Rautio blev skadade. Tyvärr tvingades han lägga av på grund av en hjärnskakning som han fick i Brynäströjan. Han var lite ojämn, men det hände att han vann jämna matcher åt laget.
+ 5