Inlägg: 2985242
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: Skulle inte förvåna mig om han går till AHL och avslutar säsongen som en av de bästa målvakterna i ligan.
Sv: A proposito de nada
Avsluta högt: Han är ingen dålig målvakt, gick bara inte speciellt bra i Brynäströjan. Han fick ju inte dom bästa förutsättningarna direkt heller. I början av säsongen hade vi genomuselt försvarspel i 5 mot 5 och i BP. Första gången på stor is, nästintill noll försäsong i Sverige utan det blev spel i CHL istället. Personligen så vill jag att det ska gå bra för honom. Finns det något rykte om vart han ska spela?
+ 3