Inlägg: 2985506
Sv: A proposito de nada
nittontolv: tänkte exakt samma sak. Känns inte som att han passar som assisterande nu. Och som huvudtränare? Nej tack. Då kan vi lika gärna ringa Tommy Samuelsson känns det som
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ingen Tomasek i FBK nästa säsong verkar det som. Relaterar väl inte till Brynäs direkt, men vi slipper ju iallafall att han skjuter på våra målvakter.
+ 3