Inlägg: 2986120
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Clara har en del att stå i, betydligt mer på en period än en hel match i Brynäströjan. Han har väl knappast behövt mota fler skott från slottet på en hel match i SHL än på 20 min här?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Clara kommer inte va spelklar för Brynäs förrän I slutet av mars, han kommer behöva en månads vila efter detta OS.
+ 1