Inlägg: 2986180
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jo naturligtvis Gustafssons ingripande som ser skakig ut överlag. Han lär inte stå i nästa match. Spelet såg annars bra ut i första perioden och dom gick till periodpaus med en ledning. Problemet började mer i andra efter att Italien kvitterade. Spelarna blir långsamma i beslutsfattandet och skridskoåkningen och slutar spela på instinkt. Italien började även vinna mer närkamper. Lite oroväckande om dom det blir krampaktigt istället för att bara köra på mot ett lag som dom bara ska slå. Clara gör det bra men han får även bra hjälp framför kassen där Italienarna jobbar hårt.
Något bättre på slutet efter Nylanders mål.
Något bättre på slutet efter Nylanders mål.
+ 2