Inlägg: 2986665
Sv: A proposito de nada
Sverige påminner om Brynäs när de är som sämst. Allt i defensiv zon blir farligt. Uruselt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja finns lite igenkänning i det och Finjä…. kommer göra turneringens match som vanligt mot Sverige. Dom är extremt disciplinerade i egen zon och ger inte bort nånting och attackerar stenhårt när dom får chansen. Tre kronor hade behövt en målis som kunde spika igen idag men man måste även kunna skapa farligare chanser framåt.