Inlägg: 2986761
Sv: A proposito de nada
Huge: Heeelt otroligt . Huge har under många år tillrättavisat ALLA som kritiserar Brynäs för dom "riktiga " experterna och yrkesmännen kan å vet bäst. Nu sitter samma Huge å kritiserar experter och yrkesmän . Detta tamefan stor komik . På riktigt .
+ 17
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: fast de är ju roligt att han äntligen är överens med oss andra iaf!
Nedu Hallam, dags att svälja stoltheten, slutta pissa på tre kronor å byta målvakt å styra upp spelet
Nedu Hallam, dags att svälja stoltheten, slutta pissa på tre kronor å byta målvakt å styra upp spelet
+ 6