Inlägg: 2986896
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Peter Forsberg sa för nån månad sedan ungefär att ”Canada och USA slår vi inte på spelskicklighet. En läxa från 4-Nations är att vi behöver få in mer tuffhet”
Håller med. Ekholm och Heineman borde ha fått platser. Sedan tycker jag Mikael Backlund var bra i senaste VM och borde kanske haft en plats.
Håller med. Ekholm och Heineman borde ha fått platser. Sedan tycker jag Mikael Backlund var bra i senaste VM och borde kanske haft en plats.
+ 7
Klart han gör och även om han många matcher är slarvig med pucken i Edmonton " som jag följer " så är han självskriven anser jag
Däremot ka man ifrågasätta varför EP40 blev uttagen
Karln är så bedrövligt dålig så det finns inte