Inlägg: 2986913
Sv: A proposito de nada
Alltså inte undra på att Tjeckien ville ha med Kempny i deras OS-lag. Han är riktigt vass. Hoppas han håller denna formen in i slutampen av SHL också.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Om han skulle vinna OS så kommer han inte vara i form förrän till senhösten 2026😂
Sv: A proposito de nada
ELFBIF:
Han har varit riktigt bra denna turnering men man får väl en extra boost som spelare att spela med spelare som Necas och Pastnak
Han har varit riktigt bra denna turnering men man får väl en extra boost som spelare att spela med spelare som Necas och Pastnak
+ 3