Inlägg: 2987592
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Håller med helt. Jag tappade det helt under VM 14 eller 18. Speciellt nån match när Iran spelade.
Tror att sista 10 minuterna var det knappt en effektiv sekund, Iranska vuxna männen ramlade och dog som flugor överallt på planen. Där tappade jag det helt. Sjukaste jag sett av vuxna idrottsstjärnor.
Tror att sista 10 minuterna var det knappt en effektiv sekund, Iranska vuxna männen ramlade och dog som flugor överallt på planen. Där tappade jag det helt. Sjukaste jag sett av vuxna idrottsstjärnor.
+ 4
Något värvnings surr nu när det ca 5 timmar kvar ? Eller är Brynäs nöjda med denna trupp inför ett ev slutspel .