Inlägg: 2987687
Sv: A proposito de nada
Erat: Med tanke på att Norlinder och Andersson ser ut att bli spelklara kom det korta uppehållet ganska lägligt för Brynäs. Hade varit fint med en kontraktsförlängning på Hägg också så att man kan börja beta av nya kontrakt på superveteraner och slippa tänka på övriga kontrakt.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det blev alltså inget nyförvärv, vi har alltså en trupp som är good enough.
+ 1