Inlägg: 2987714
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: ” DIF plockade in nån forward, men de tappar samtidigt en pga av skada och operation.”
Diffen plockar in Samuel Solem från Östersund. Han är ju gammal Brynäs reject, hade blivit ett jävla liv här inne om Alcén skulle ha plockat tillbaka honom.
Som andra redan nämnt så var det inte nu Alcén skulle ha fyllt på truppen, det skulle gjorts i somras när det fanns spelare. Solem till Diffen visade ju verkligen att marknaden var stendöd. Det fanns 0 spets att värva.
Diffen plockar in Samuel Solem från Östersund. Han är ju gammal Brynäs reject, hade blivit ett jävla liv här inne om Alcén skulle ha plockat tillbaka honom.
Som andra redan nämnt så var det inte nu Alcén skulle ha fyllt på truppen, det skulle gjorts i somras när det fanns spelare. Solem till Diffen visade ju verkligen att marknaden var stendöd. Det fanns 0 spets att värva.
+ 3
Sv: A proposito de nada
dabif: Alcén sitter nöjd .. Men det var inte nu laget skulle byggas . Det var inför säsongen . Vilket Alcén missade . Bara hålla tummarna att fru fortuna är snäll mot Brynäs 2026 .
+ 3
Men vår återkommande brist på backar kanske borde varit ett skäl nog för att hitta någon back när det snart är dags för slutspel.