Inlägg: 2987723
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Felet skedde inte nu. Det skedde inför säsongen när man valde att inleda med en back kort och inte lyckades hitta en förstamålvakt. Det var nog ingen som förväntade sig att Alcén skulle lösa det på deadline day när han misslyckades när marknaden var som bäst.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Int ens lönt att kommentera egentligen. Det är bara att köra på med det vi har.
Verkar ju som att Norlinder, Andersson och Kempny är tillbaka inom nån dag så breddback tycker jag ej behövs - har även junisar i värsta fall. Hade en spelskicklig back typ Söderström funnits på marknaden så borde vi slagit till.
Tror på Källgren/Delia (fanns väl inga bättre på marknaden ändå).
Forwards har vi bra (super snipers finns inte på marknaden)
Så förstår att Alcen spar på pengarna i detta läge.
(diskussionen om att han egentligen borde ha värvat för länge sedan i somras eller så har ”overstayed its welcome” för länge sedan och orkar inte med den igen och igen och igen och "All work and no play makes Jack a dull boy" "All work and no play makes Jack a dull boy" "All work and no play makes Jack a dull boy" "All work and no play makes Jack a dull boy" "All work and no play makes Jack a dull boy" osv)