Inlägg: 2987913
Sv: A proposito de nada
Damkronorna - USA 0-5. Tjejerna råkade ut för Wennerholms Förbannelse; han tippade svensk seger.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jompe:
.
Wennerholm måste väl ha varit den enda som trodde på svensk seger? " hur fan kan han vara expert "
Vissa spelbolag hade stängt ner oddset på att tippa på USA seger efter ordinarie tid och det gick bara att spela på oavgjort och svensk seger
Detta var det mest väntade resultatet i en semifinal i damhockey på bra länge tyvärr.
.
Wennerholm måste väl ha varit den enda som trodde på svensk seger? " hur fan kan han vara expert "
Vissa spelbolag hade stängt ner oddset på att tippa på USA seger efter ordinarie tid och det gick bara att spela på oavgjort och svensk seger
Detta var det mest väntade resultatet i en semifinal i damhockey på bra länge tyvärr.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jompe: Jävligt oseriöst tippat av Wennerholm isåfall. Damkronorna har studsat tillbaka och gjort det bra såhär långt, kanske kan det bli ett brons. Men de är långt..långt ifrån USA. Inte ens Kanada hade en chans mot USA i gruppspelet.