Inlägg: 2989706
Sv: A proposito de nada
Kopenga Kickass: Som tredje eller fjärdebackpar, ja, om summan är överkomlig. Hägg har inte rosat marknaden enligt mig
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Yppix: ” Som tredje eller fjärdebackpar, ja, om summan är överkomlig. Hägg har inte rosat marknaden enligt mig”
Nyreggat nick som briljerar med sin hockeykompetens ser jag… Hägg i 4:e backpar, mycket ska man höra innan man fäller in årorna… 🤦♂️
Nyreggat nick som briljerar med sin hockeykompetens ser jag… Hägg i 4:e backpar, mycket ska man höra innan man fäller in årorna… 🤦♂️
+ 16